Media

„Fakt” na pierwszej stronie przeprasza za nieprawdziwe informacje o pedofilii

Ringier Axel Springer Polska na pierwszej stronie piątkowego numeru „Faktu” przeprasza Mariolę Smagę za przypisanie jej wbrew prawdzie w tekstach ze stycznia 2014 roku czynów związanych z pedofilią.